.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نرخ بیکاری در مازندران ۱۱ درصد است

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران با اشاره به افزایش آمار بیکاران در مازندران، گفت: درحال حاضر نرخ بیکاری در مازندران ۱۱ درصد است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم ، علی احسانی عصر در نخستین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در ساختمان معاونت برنامه ریزی استانداری اظهار کرد: بر پایه سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان، قرار بود در چهار سال گذشته، حدود 155هزار فرصت شغلی با اعتبار بالغ بر 180 هزار میلیارد تومان توسط دولت و بخش خصوصی در مازندران ایجاد شود که متاسفانه این امر محقق نشده است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران افزود: نرخ بیکاری در سال های اخیر حدود 9.8 درصد بوده که بر اساس سند توسعه اشتغال باید نرخ بیکاری استان به  6.3 درصد کاهش می یافت.

احسانی افزود: در حال حاضر نرخ بیکاری در مازندران، 11 درصد است که از برنامه توسعه و اشتغال استان عقب هستیم.

وی با بیان اینکه فعالیت اصلی اشتغال در بخش تولید و کشاورزی است، افزود: ظرفیت اشتغال استان به سمت تولید و فناوری انرژی برای ایجاد فرصت شغلی سوق داده شود.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران با بیان اینکه در حال حاضر معضل بیکاری در استان همه مردم را رنج می دهد، تصریح کرد: موضوع آموزش با نگاه آموزش مهارتی نیروی انسانی جهت اشتغال دنبال شود.

احسانی بر لزوم ساماندهی اشتغال روستایی در استان تاکید کرد و افزود: صندوق اعتبارات خرد در دهستان های پرجمعیت با محوریت امور روستایی استانداری در روستاهای استان تشکیل شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 فروردين 1393
بستگی داره تا کار رو چی تعریف کنی ؟
مهدی 19 خرداد 1394
هنوز دارند به مردم دروغ میگن. کسی باور میکنه که از هر صد نفر واجد کار کردن فقط یازده نفر بیکار باشن. اگه بگین 30 درصد بیکارن بازم دروغه.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.